too-old-to-cry-too-young-to-die

Monday, January 22, 2007

Nytt år - færre muligheter......


Da er det et nytt år, og jeg innser at det er stor mulighet for at min plan fra barndommen kommer til å bli fullført (noen mener at det har skjedd relativt langsomt). I min barndom (noen vil påstå at jeg ikke har vokst ut av den) drømte jeg om å bli enten lærer eller bonde på Jæren. Jeg innser at det første kommer til å skje, men for å ikke svikte den andre drømmen helt vil jeg vise hvordan jeg hadde sett ut - dersom jeg hadde fulgt den drømmen. Bildet er hentet fra min svært korte karriere som grisebonde på Stange. Karrieren varte i 10 minutter den 31. desember 2006 - og lønnen var 12 løk og 11 rødløk.

3 Comments:

At 4:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Lite som er mer sexy enn en mann med virkelig store ambisjoner...

 
At 1:38 PM, Blogger Andrea said...

Kunne oenske at jeg var der!!!
Jeg foreslaar en revurdering av planen med flere mindre delmaal som vi kan ta del i?
Hva med seapirate in Bergen?
Eventuelt arrangere tokt der folk kan joine inn?

 
At 1:52 PM, Anonymous Anonymous said...

hei

jeg sjekka ut blog'en din mens jeg snakka med andrea på skype. og jeg lurer på en ting som du skreiv ifjor.. nemlig hva du valgte, å betale den kaféen eller ikke!

ellers var det et inspirerende bilde av "bondestanden". men jeg tror jeg holder meg i oslo enn så lenge..

 

Post a Comment

<< Home