too-old-to-cry-too-young-to-die

Wednesday, December 13, 2006

Ré opp sengen.....

Tenk deg at du kommer inn i et rom, hvor det kun er en seng. Sengens ene kortside står inntil veggen, mens den andre kortsiden står ut i rommet - og i sengen ligger det en dyne og en pute. Din oppgave er å ré opp denne sengen - og spørsmålet er hvor du ville ha lagt puten? Ville du vært en room-sleeper eller ville du ha vært en wall-sleeper?? Jeg sendte inn spørsmålet til radiorådet i P2 den 11.12.06 - og følger du linken kan du høre hva de mente...

http://www.nrk.no/kanal/nrk_p2/5110116.html

2 Comments:

At 7:57 AM, Blogger Kamilla said...

Jeg føler det påtvingende å presisere at dette er en fullstendig fiktiv problemstilling.
Kun funnet på for at 'too-old...' skulle få brife med sine to selv-oppfunnete begreper; wall-sleeper og room-sleeper.

 
At 1:45 PM, Blogger Andrea said...

Jeg har kanskje vage paranoide tendenser innimellom, ettersom jeg vil velge aa sove med hodet vekk fra doera i tilfelle gal person kommer inn for aa angripe meg :-O
...
Paa et mer praktisk nivaa, saa er det mindre trekk vekk fra vinduet.Wall sleeper, jeg foreslaar aa revurdere begrepet og kanskje finne fler og mer utfyllende for aa dekke paranoide preferanser.

 

Post a Comment

<< Home