too-old-to-cry-too-young-to-die

Tuesday, March 21, 2006

Råd fra NRK......

Jepp, da fikk jeg den hjelpen jeg trengte fra NRK - og livet har blitt så mye bedre......not!!! De hadde noen dårlige forslag, men du kan selv gå inn å høre på dem. Klikk deg inn på radioselskapet og klikk deg inn på programmet som var på mandag. Dette er altså en prossess i to deler, først:
* www.nrk.no/programmer/sider/radioselskapet/ og deretter;
* RadioSelskapet 20.03.06 16:10

Lykke til!

Har du noen bedre forslag, så kom gjerne med dem!!!

3 Comments:

At 5:13 AM, Blogger Kamilla said...

Jeg og min kollega Linda har nå hørt på nettradio og er enige om at radiorådets beste tips er HUMOR!
Vi vil gjerne være fluer på veggen i forelesningssalen når du setter i gang med å overdøve damenes bekreftelseslyder. Ellers må jeg si at det med å revurdere yrkesvalg...jeg tror lærerværelsene rundt i det ganske land er fulle av damer med irriterende lyder. Du bør nok finne en overlevelsesstrategi jo før jo heller!

 
At 9:08 AM, Blogger Andrea said...

Kommer det bilder paa bloggen din snart eller?

 
At 4:17 AM, Blogger Kamilla said...

18. mai: I dag har jeg sittet ved siden av en dame på 40 + under en forelesning. For første gang gikk det virkelig opp for meg HVOR VANVITTIG IRRITERENDE det er!

 

Post a Comment

<< Home